قوانین و مقررات

کلیه فعالیت تجاری فروشگاه آنلاین مای بردگیمزمطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است، خرید از مای بردگیمز به معنای پذیرش قوانین جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین مای بردگیمز خواهد بود.

هزینه ارسال کالا از مای بردگیمز به محل مشتری متفاوت بوده و بر اساس نوع سرویس ارسال سفارش محاسبه می‌گردد. گزینه‌های ممکن برای ارسال کالا، در زمان نهایی کردن سفارش پیشنهاد می‌گردد

مای بردگیمز تلاش کرده است اطلاعات، مشخصات و تصاویر کالاها بسیار دقیق و مطابق اطلاعات شرکت سازنده باشد، ولی وجود اشکال و مغایرت محتمل می‌باشد. همچنین با توجه به تولید سری، نوع و رنگ‌بندی های مختلف از یک نوع کالا توسط شرکت سازنده ممکن است در مواردی تصویر یا مشخصات نمایش داده شده برای یک کالا اختلاف داشته باشد. لذا مای بردگیمز هیچ مسولیتی در این خصوص نمی‌پذیرد و خریدار میتواند جهت دریافت اطلاعات دقیقتر به سایت اصلی سازنده کالا مراجعه نماید یا با کارشناسان فروش تماس حاصل نماید.

در صورت درج اشتباه قیمت و یا تغییر آن، مای بردگیمز حق بلا اثر نمودن سفارش انجام شده را خواهد داشت. بدیهی است در این صورت در اسرع وقت نسبت به استرداد وجه به حساب مشتری اقدام خواهد شد. همچنین حداکثر تلاش مای بردگیمز بر این است که فقط کالاهای دارای موجودی، در سایت نشان داده شود اما به دلایلی ممکن است پس از انتخاب یک کالا، موجودی آن صفر شود، در این صورت حق لغو آن سفارش و استرداد وجه، برای مای بردگیمز محفوظ است.

مای بردگیمز به نمایندگی از خریدار مسئولیت تحویل سفارش به شرکت حمل و نقل و اخذ رسید را بر عهده دارد و پس از آن کلیه مسئولیت‌ها ( از قبیل تاخیر در ارسال، مفقودی، خسارتهای احتمالی و … ) بر عهده شرکت حمل و نقل می‌باشد.

بردگیمز به محل مشتری متفاوت بوده و بر اساس نوع سرویس ارسال سفارش محاسبه می‌گردد. گزینه‌های ممکن برای ارسال کالا، در زمان نهایی کردن سفارش پیشنهاد می‌گردد